عمق تنهايي.سکوت بيکسي

سلام عزيزان.به عمق تنهايي خوش آمديد.عزيزان من به ديدن وبي نميام پس دعوت نکنيد که شرمنده بشم.اميدوارم لحظات خوبيو در عمق تنهايي داشته باشيد.اگه نظري پيشنهادي انتقادي داشتيد بهم بگيد ممنون

عمــ ـــق تنهــ ـــایی

گاهی تنهایی ام آنقدر عمیق است*که در آسمان هم احساس میکنم در قفسم.










انسانها تنهائـــــیت را پر نمیکنند ...

فقط خلوتت را میشکنند

هر چه انسانهای اطرافت بیشتر باشند ،

خلوتت آشفته تر

و

تنهائیت تنهاتر میشود ...


تو می خواستی بشی " سنگ صبورم " ...

تو شدی "سنگ" و من هنوز "
صبورم

 

پنج وارونه چه معنا دارد؟
خواهر کوچکم از من پرسید
من به او خندیدم
کمی آزرده و حیرتزده گفت
روی دیوار و درختان دیدم
باز هم خندیدم
گفت دیروز خودم دیدم

مهران پسر همسایه
پنج وارونه به مینو می داد
آن قدر خنده برم داشت که طفلک ترسید
بغلش کردم و بوسیدم و با خود گفتم

بعدها وقتی بارش بی وقفه درد
سقف کوتاه دلت را خم کرد
بی گمان می فهمی
پنج وارونه چه معنا دارد؟

ܓܨミخویش را گم کرده ام در سنگلاخ زندگی

 هر چه میگردم نمیدانم کجا افتاده ام
ミܓܨ

_____________________



نظرات شما عزیزان:

الناز
ساعت10:56---8 بهمن 1391
سلام ارمین خیلی وب باحالی داری تو هم دقیقا مثل منی منم شکست خیلی سختی متحمل شدم هونقدر دلم گرفته و شکسته که دیگه از خودمم بدم میاد

سارا
ساعت17:46---6 آذر 1390
خیلی زیبا بود....

کاش مثل بچگیامون هنوزم عشقمون پاک بود
پاسخ:salam ohom kash vay kheili donya ghashang mishod cheghad pak bodim bache bodimaa:(


نیلوفر
ساعت10:07---22 آبان 1390


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





?

Love Icons

Love Icons



با کليک روي +? عمق تنهايي رادر گوگل محبوب کنيد

style=div style=0&br onmouseover=br20br